Finn publiseringsdato
Viser treff 1-19 av 19
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2008)Elevvurdering i barneskulen er i endring i skulepolitiske dokument, gjennom læreplanar med kompetansemål i Kunnskapsløftet 2006 og nye forskrifter om elevvurdering frå 2007. Lærarar frå tre barneskular i ein distriktskommune ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)I denne oppgaven vil jeg prøve å finne ut hvor mye engelsk elever lærer gjennom media. For å finne ut av dette har jeg først sett på generell læring slik den har blitt framstilt innenfor læringspsykologi og pedagogisk ...
-
Vurdering i norsk munnleg : har vurdering i norsk munnleg endra seg frå ein læreplan til den neste? (Master thesis / Masteroppgave, 2009)Denne oppgåva handlar om korleis lærarar i ungdomsskulen tenkjer og vurderer når dei arbeider med munnleg norsk gjennom året. Eg ser på prosessen fram mot ein standpunktkarakter ved slutten av skuleåret framfor å konsentrere ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Matematikk i overgangen mellom ungdomsskole og videregående skole har vist seg å være en utfordring for mange elever. I strategiplanen Et felles løft for realfagene (Kunnskapsdepartementet, 2006a) slås det fast at ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Det overordna temaet for mi masteroppgåve er bruk av bokmålsordbok i engelskfaget for ungdomsskuleelevar med nynorsk som hovudmål. Eg ynskjer å finne ut om læringsutbytte i engelskfaget for elevar som har nynorsk som ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Litteraturstudien viser at undervisning basert på kognitive konfliktar i matematikk gjev auka langtidslæring, sett i forhold til ”tradisjonell” undervisning. Denne undervisningsmetoden har som siktemål å kartleggje delvise ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Lærarar med norskfagleg kompetanse på ungdomstrinnet, elevar frå ungdomstrinnet og skuleleiarar frå tre grunnskular i Hardanger vart i mars og april 2009 intervjua om implementering av den digitale læringsplattforma It’s ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Denne oppgava handler om elevenes opplevelser rundt bruken av autentisk materiale i undervisningen. Lærer de, eller er det bare "lek og moro"? Gjennom lærerutdannelsen og personlige erfaringer med bruk av autentisk materiale ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Tilpasset opplæring har blitt videreført som et av de mest sentrale begrepene i Kunnskapsløftet, og det er ingen tvil om at det har stor tilslutning blant norske lærere. Men det hersker usikkerhet rundt praktiseringen og ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Matematikk er for meg eit interessant fag, men eg har mange gonger undra meg over at det matematiske språket skal vera så komplisert og innehalda så mange vanskelege ord og omgrep. Likevel har eg forstått at desse omgrepa ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Etter at eg har arbeidd med problemstillingar kring læring og hjelpemiddel i matematikk, er det ulike konklusjonar som tykkjest stå fram. Kalkulatoren, og etter kvart i større grad også andre digitale hjelpemiddel, er ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)Med masteroppgåva ønskte eg å setja fokus på eit evigaktuelt tema. Det er forska forholdsvis lite på den vidare eller andre leseopplæringa. Ordlyden på problemstillinga mi var derfor: Korleis blir leseopplæringa tilpassa ...
-
Metakognitive lesestrategier hos elever på 6. trinn : hvilken betydning har dette for deres leseforståelse?Begrenset tilgang (Master thesis / Masteroppgave, 2010)Tema for denne masteroppgaven er metakognitive lesestrategier. Metakognisjon handler om bevissthet rundt egen tenkning. Metakognitive lesestrategier er viktig for at leseren skal kunne planlegge, overvåke og vurdere sin ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)Dette er ei studie om korleis oppstarten til vidaregåande skule har vore for ein elev med Asperger syndrom. Gjennom observasjon av eleven i undervisningssituasjonar, og samtalar med faggruppa rundt han, har eg prøvd å ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)Problemfelt: Studien omhandler friluftsliv som programfag i den videregående skole og hvorvidt faget har kvaliteter som kan utvikle et inkluderende læringsmiljø. Med utgangspunkt i samarbeid, kommunikasjon, målorientering, ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2011)Studien omhandler termen praktisk engelsk. Med et økt fokus både politisk, og fra ulike hold gjennom media det siste tiåret, på at opplæringen skal være mer praktisk, søker den å definere hva dette vil si for engelskopplæringen ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2011)Formålet med undervegsvurdering er å hjelpe elevane framover mot eit mål dei til slutt skal verte vurdert basert på kunnskap i høve til ein planlagd vurderingssituasjon, med karaktersetjing. “Ein samtalekultur bygt på ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2012)Samandrag Då eg byrja som nyutdanna lærar var det i god tru om at eg var rusta til å møta dei utfordringane som møtte meg i skulen. At ein som lærar aldri vert utlært visste eg, og eg var alt klar for meir utdanning så eg ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2012)Samandrag Problemfelt: Resultat frå PISA 2009 synte blant anna at naturfaglege tekstar med metaforisk tydingsinnhald er problematisk for eleven å forstå. Dette kan skuldast at eleven får for lite trening i å lesa ...