• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for spesialpedagogikk
  • Tilpassa opplæring
  • Search
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for spesialpedagogikk
  • Tilpassa opplæring
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-19 of 19

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Handskrift på småskulen : Er det mest føremålsteneleg for ein elev på 1. trinn å ha byrjaropplæringa med minusklar eller versalar? 
Øydvin, Aslaug (Master thesis / Masteroppgave, 2012)
Samandrag Då eg byrja som nyutdanna lærar var det i god tru om at eg var rusta til å møta dei utfordringane som møtte meg i skulen. At ein som lærar aldri vert utlært visste eg, og eg var alt klar for meir utdanning så eg ...
Det regnar kattar og hundar : Ein kvalitativ studie av metaforar i naturfaglege tekstar for 7. årssteg 
Bergstø, Kristian; Stadheim, Anne-Gro (Master thesis / Masteroppgave, 2012)
Samandrag Problemfelt: Resultat frå PISA 2009 synte blant anna at naturfaglege tekstar med metaforisk tydingsinnhald er problematisk for eleven å forstå. Dette kan skuldast at eleven får for lite trening i å lesa ...
Praktisk engelsk i grunnskolen 
Stavang, Maj Sissel (Master thesis / Masteroppgave, 2011)
Studien omhandler termen praktisk engelsk. Med et økt fokus både politisk, og fra ulike hold gjennom media det siste tiåret, på at opplæringen skal være mer praktisk, søker den å definere hva dette vil si for engelskopplæringen ...
Kjenneteikn på undervegsvurdering i norsk munnleg i vidaregåande skule 
Røed, Åsta Navelsaker (Master thesis / Masteroppgave, 2011)
Formålet med undervegsvurdering er å hjelpe elevane framover mot eit mål dei til slutt skal verte vurdert basert på kunnskap i høve til ein planlagd vurderingssituasjon, med karaktersetjing. “Ein samtalekultur bygt på ...
Metakognitive lesestrategier hos elever på 6. trinn : hvilken betydning har dette for deres leseforståelse? Restricted Access
Steen-Paulsen, Mari (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Tema for denne masteroppgaven er metakognitive lesestrategier. Metakognisjon handler om bevissthet rundt egen tenkning. Metakognitive lesestrategier er viktig for at leseren skal kunne planlegge, overvåke og vurdere sin ...
Ein for alle - alle for ein : tilretteleging for elevar med Asperger syndrom i vidaregåande skule 
Norstrand, Vivian (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Dette er ei studie om korleis oppstarten til vidaregåande skule har vore for ein elev med Asperger syndrom. Gjennom observasjon av eleven i undervisningssituasjonar, og samtalar med faggruppa rundt han, har eg prøvd å ...
Friluftsliv - en vei mot et inkluderende læringsmiljø? : en kvalitativ studie om mulige kvaliteter ved friluftsliv 
Lauritzen, Åge (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Problemfelt: Studien omhandler friluftsliv som programfag i den videregående skole og hvorvidt faget har kvaliteter som kan utvikle et inkluderende læringsmiljø. Med utgangspunkt i samarbeid, kommunikasjon, målorientering, ...
Å oppleva meistring og meining : ei kvalitativ undersøking om leseopplæring og lesevanskar på mellomsteget 
Storebø, Kari Harstad (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Med masteroppgåva ønskte eg å setja fokus på eit evigaktuelt tema. Det er forska forholdsvis lite på den vidare eller andre leseopplæringa. Ordlyden på problemstillinga mi var derfor: Korleis blir leseopplæringa tilpassa ...
Hjelpemiddel i matematikk - til nytte eller frustrasjon : ei undersøking av ulike elevgruppers nytte av hjelpemiddel og undervisningsmåtar i matematikk - sett i lys av læring 
Indrebø, Bjørg Stuhaug (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Etter at eg har arbeidd med problemstillingar kring læring og hjelpemiddel i matematikk, er det ulike konklusjonar som tykkjest stå fram. Kalkulatoren, og etter kvart i større grad også andre digitale hjelpemiddel, er ...
Tilpasset opplæring : lærerens forståelse av konseptet tilpasset opplæring og bruken av den i engelskundervisningen 
Weka, Ingunn (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Tilpasset opplæring har blitt videreført som et av de mest sentrale begrepene i Kunnskapsløftet, og det er ingen tvil om at det har stor tilslutning blant norske lærere. Men det hersker usikkerhet rundt praktiseringen og ...
Matematiske omgrep i nye tema : ein studie av korleis ulike matematiske læreverk legg opp til innføring av nye omgrep 
Ugulen, Heidi (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Matematikk er for meg eit interessant fag, men eg har mange gonger undra meg over at det matematiske språket skal vera så komplisert og innehalda så mange vanskelege ord og omgrep. Likevel har eg forstått at desse omgrepa ...
Nye teknologiar i klasserommet : innføring av læringsplattforma It's learning ved tre grunnskular i Hardanger 
Hanssen, Rigmor (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Lærarar med norskfagleg kompetanse på ungdomstrinnet, elevar frå ungdomstrinnet og skuleleiarar frå tre grunnskular i Hardanger vart i mars og april 2009 intervjua om implementering av den digitale læringsplattforma It’s ...
Hvis engelskundervisningen ikke fantes : lærer elevene mer engelsk på fritida enn på skolen? 
Thorsen, Eivind H. (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
I denne oppgaven vil jeg prøve å finne ut hvor mye engelsk elever lærer gjennom media. For å finne ut av dette har jeg først sett på generell læring slik den har blitt framstilt innenfor læringspsykologi og pedagogisk ...
Matematikk i overgangen mellom ungdomsskolen og videregående skole 
Sollid, Bente (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Matematikk i overgangen mellom ungdomsskole og videregående skole har vist seg å være en utfordring for mange elever. I strategiplanen Et felles løft for realfagene (Kunnskapsdepartementet, 2006a) slås det fast at ...
Språklæring frå eit nynorskperspektiv : bruk av engelsk-bokmål ordbøker og læringsutbytte i engelskfaget hos nynorskspråklege elevar : blir læringsutbyttet i engelsk dårlegare for nynorskelevar som må nytte ordbok på bokmål enn for bokmålselevar som får ordbok på si eiga målform? 
Kleppe, Reidun Nes (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Det overordna temaet for mi masteroppgåve er bruk av bokmålsordbok i engelskfaget for ungdomsskuleelevar med nynorsk som hovudmål. Eg ynskjer å finne ut om læringsutbytte i engelskfaget for elevar som har nynorsk som ...
Diagnostisk undervisning i matematikk : innhaldsanalyse av læreverk i matematikk frå L97 og LK06 
Moen, Linda Madocs (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Litteraturstudien viser at undervisning basert på kognitive konfliktar i matematikk gjev auka langtidslæring, sett i forhold til ”tradisjonell” undervisning. Denne undervisningsmetoden har som siktemål å kartleggje delvise ...
Vurdering i norsk munnleg : har vurdering i norsk munnleg endra seg frå ein læreplan til den neste? 
Nordeide, Britt Iren (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Denne oppgåva handlar om korleis lærarar i ungdomsskulen tenkjer og vurderer når dei arbeider med munnleg norsk gjennom året. Eg ser på prosessen fram mot ein standpunktkarakter ved slutten av skuleåret framfor å konsentrere ...
Autentisk materiale - lærerikt eller "bare gøy"? : en kvalitativ studie av bruk av autentisk materiale i klasserommet 
Endrerud, Stina Steine (Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Denne oppgava handler om elevenes opplevelser rundt bruken av autentisk materiale i undervisningen. Lærer de, eller er det bare "lek og moro"? Gjennom lærerutdannelsen og personlige erfaringer med bruk av autentisk materiale ...
Vurdering av læring eller læring av vurdering? : elevvurdering i barneskulen 
Furnes, Norunn Lunde (Master thesis / Masteroppgave, 2008)
Elevvurdering i barneskulen er i endring i skulepolitiske dokument, gjennom læreplanar med kompetansemål i Kunnskapsløftet 2006 og nye forskrifter om elevvurdering frå 2007. Lærarar frå tre barneskular i ein distriktskommune ...
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued2012 (2)2011 (2)2010 (4)2009 (10)2008 (1)Document TypeMasteroppgave (19)AuthorBergstø, Kristian (1)Endrerud, Stina Steine (1)Furnes, Norunn Lunde (1)Hanssen, Rigmor (1)Indrebø, Bjørg Stuhaug (1)... View More
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy