Search
Now showing items 1-10 of 23
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2017)
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2017)
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
I august 2006 tredde reformen Kunnskapsløftet i kraft i skolen. Med innføringen falt elevens innsats bort som vurderingsgrunnlag i faget kroppsøving. Med den reviderte læreplanen kom flere endringer, blant annet ble innsats ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2016)
The world is rapidly changing, and the educational institutions should be part of this movement. Technology has become well integrated into most societies, and the business sector is starting to request employees with 21st ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2015)
Sammendrag PROBLEMOMRÅDE Organisasjoner og deres teknologier er i stadig endring og blir mer komplekse, dermed også mer mottagelig for ulykker (Weick, 1987). Det er derfor viktig for organisasjoner å være bevisste på hvordan ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2015)
Sammendrag PROBLEMOMRÅDE Organisasjoner og deres teknologier er i stadig endring og blir mer komplekse, dermed også mer mottagelig for ulykker (Weick, 1987). Det er derfor viktig for organisasjoner å være bevisste på hvordan ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2015)
PROBLEMSTILLING: Våre forventninger til politiet og hvordan de arbeider gjenspeiler det samfunnet vi, og siden samfunnet stadig er i endring betyr dette nødvendigvis at politiet også er det. Temaet for denne oppgaven er ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2019)
Denne oppgaven dreier seg i hovedsak om hvordan lærer-elev relasjoner kan brukes i møte med barn som har vært utsatt for fysisk vold eller seksuelle overgrep i nære relasjoner. Problemstillingen for oppgaven er: Hvordan ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2019)
Dataspill fremstilles ofte som ren underholdning, men kan det også brukes til å utjevne forskjeller i samfunnet? Omtrent 25 prosent av dagens ungdom fullfører ikke videregående opplæring i løpet av fem år (Statistisk ...
(Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2019)
Dataspill fremstilles ofte som ren underholdning, men kan det også brukes til å utjevne forskjeller i samfunnet? Omtrent 25 prosent av dagens ungdom fullfører ikke videregående opplæring i løpet av fem år (Statistisk ...