Hide metadata

dc.contributor.authorBarka, Gerd Næss
dc.date.accessioned2022-02-07T23:00:23Z
dc.date.available2022-02-07T23:00:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBarka, Gerd Næss. Hvordan kan bruk av Lesson study fremme kollektive læringsprosesser og profesjonelt samarbeid?. Master thesis, University of Oslo, 2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/90628
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleHvordan kan bruk av Lesson study fremme kollektive læringsprosesser og profesjonelt samarbeid?nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2022-02-07T23:00:23Z
dc.creator.authorBarka, Gerd Næss
dc.identifier.urnURN:NBN:no-93224
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/90628/1/Masteroppgave-.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata