Hvordan kan bruk av Lesson study fremme kollektive læringsprosesser og profesjonelt samarbeid?
dc.contributor.author | Barka, Gerd Næss | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T23:00:23Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T23:00:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Barka, Gerd Næss. Hvordan kan bruk av Lesson study fremme kollektive læringsprosesser og profesjonelt samarbeid?. Master thesis, University of Oslo, 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/90628 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Hvordan kan bruk av Lesson study fremme kollektive læringsprosesser og profesjonelt samarbeid? | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2022-02-07T23:00:23Z | |
dc.creator.author | Barka, Gerd Næss | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-93224 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/90628/1/Masteroppgave-.pdf |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Utdanningsledelse [435]