Hide metadata

dc.date.accessioned2018-11-14T12:56:19Z
dc.date.available2018-11-14T12:56:19Z
dc.date.created2018-02-26T12:02:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMirmotahari, Omid Berg, Yngvar . Individuell "automagisk" tilbakemelding på skriftlig eksamen. Nordic Journal of STEM Education. 2017, 109-114
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/65523
dc.description.abstractI denne artikkelen viser vi et nytt system for å kunne gi delvis automatisk og formativ tilbakemelding til studenter på skriftlig eksamen. Vi vil belyse en ny måte å gi individuell tilbakemelding rettet mot hver enkelt students læring og fremtidige eksamensforberedelser Den faglige tilbakemeldingen er utviklet for å gi studentene større mulighet til å reflektere over egen besvarelse. Systemet er bygd opp slik at det bare medfører marginalt økt tidsbruk for sensurering ved å bruke systemet. Avslutningsvis har vi tatt med studentenes tilbakemeldinger på verdiskapningen dette systemet gir.en_US
dc.languageNB
dc.publisherNTNU Norwegian University of Science and Technology
dc.titleIndividuell "automagisk" tilbakemelding på skriftlig eksamenen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.creator.authorMirmotahari, Omid
dc.creator.authorBerg, Yngvar
cristin.unitcode185,15,5,0
cristin.unitnameInstitutt for informatikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1531803
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Nordic Journal of STEM Education&rft.volume=&rft.spage=109&rft.date=2017
dc.identifier.jtitleNordic Journal of STEM Education
dc.identifier.startpage109
dc.identifier.endpage114
dc.identifier.urnURN:NBN:no-68154
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.issn2535-4574
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/65523/2/2248-Article%2BText-9852-1-10-20170320-1.pdf
dc.type.versionPublishedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata