dc.date.accessioned | 2018-11-14T12:56:19Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T12:56:19Z | |
dc.date.created | 2018-02-26T12:02:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Mirmotahari, Omid Berg, Yngvar . Individuell "automagisk" tilbakemelding på skriftlig eksamen. Nordic Journal of STEM Education. 2017, 109-114 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/65523 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen viser vi et nytt system for å kunne gi delvis automatisk og formativ tilbakemelding til studenter på skriftlig eksamen. Vi vil belyse en ny måte å gi individuell tilbakemelding rettet mot hver enkelt students læring og fremtidige eksamensforberedelser Den faglige tilbakemeldingen er utviklet for å gi studentene større mulighet til å reflektere over egen besvarelse. Systemet er bygd opp slik at det bare medfører marginalt økt tidsbruk for sensurering ved å bruke systemet. Avslutningsvis har vi tatt med studentenes tilbakemeldinger på verdiskapningen dette systemet gir. | en_US |
dc.language | NB | |
dc.publisher | NTNU Norwegian University of Science and Technology | |
dc.title | Individuell "automagisk" tilbakemelding på skriftlig eksamen | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.creator.author | Mirmotahari, Omid | |
dc.creator.author | Berg, Yngvar | |
cristin.unitcode | 185,15,5,0 | |
cristin.unitname | Institutt for informatikk | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.cristin | 1531803 | |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Nordic Journal of STEM Education&rft.volume=&rft.spage=109&rft.date=2017 | |
dc.identifier.jtitle | Nordic Journal of STEM Education | |
dc.identifier.startpage | 109 | |
dc.identifier.endpage | 114 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-68154 | |
dc.type.document | Tidsskriftartikkel | en_US |
dc.type.peerreviewed | Peer reviewed | |
dc.source.issn | 2535-4574 | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/65523/2/2248-Article%2BText-9852-1-10-20170320-1.pdf | |
dc.type.version | PublishedVersion | |