• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
View Item 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Medievitenskap
  • View Item
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Medievitenskap
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Traditional, Digital and Networking: Where are jobs advertised and where are job seekers turning when looking for available jobs in Norway today?

Thorseth, Ingrid Endresen
Master thesis
View/Open
The file is restricted (More info)
Master-thesis--171217--Ingrid-Thorseth.pdf (2.550Mb)
Year
2017
Permanent link
http://urn.nb.no/URN:NBN:no-63970

Metadata
Show metadata
Appears in the following Collection
  • Medievitenskap [858]
Abstract
Denne masteroppgåva ser på kvar jobbar vert utlyste, og kva kanalar ein kan bruke til dette formålet. Likevel så er fokuset for denne oppgåva å kartlegge kvar kandidatar ser etter jobbar, og følgande spørsmål det vil verte retta søkelys på: Bruker bedrifter dei beste kanalane for å få tak i talenta dei leiter etter, og følger dei med på korleis medievanane til folk har forandra seg? I denne masteroppgåva har eg sett på forskning på kvar jobbar vert utlyste, og kva kanalar jobbsøkjarar bruker for å finne jobbar i både inn- og utland. I tillegg har eg intervjua to bedrifter som rekrutterer elektroingeniørar. Eg har dessutan intervjua fem studentar som studerer elektroingeniørfag, og fem elektroingeniørar med seniorkompetanse. Trykte aviser har tradisjonelt sett vore ein viktig distributør av ledige jobbar. Forskinga som vert presentert i denne oppgåva, viser at bedrifter framleis bruker denne kanalen til å lyse ut jobbar. Funna mine derimot, viser at denne type medium ikkje lenger er ein populær kanal å bruke for jobbsøkjarar. Kandidatar bruker i staden sine to ”nett”: Internett og sine sosiale/profesjonelle nettverk i jakta på ny jobb. Funna mine, saman med anna forsking, viser at i Norge er FINN.no ein viktig kanal for å finne jobbar. Sjølv om det er tilnærma like mange stillingar utlyste på NAV.no, er ikkje denne sida ein like populær stad å leite etter jobbar. Dette vil også vere eit område for diskusjon. Funna mine viser også at jobbsøkjarar bruker vennar, familie og bekjente for å finne jobbar, og mange norske bedrifter gjer ikkje stillingane sine offentlege. Spørsmål rundt denne problemstillinga vil også verte diskuterte.
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login
RSS Feeds
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy