Toggle navigation
English
Norsk
English
English
Norsk
Administration
Toggle navigation
View Item
Home
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
View Item
Home
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Når åpne spørsmål ikke er åpne: - Hva karakteriserer lærerspørsmål i en litterær samtale?
Andersson-Bakken, Emilia
Journal article
; AcceptedVersion
; Peer reviewed
View/
Open
Andersson-Bakken-Nordic-Studies-in-Education.pdf (312.7Kb)
Year
2015
Permanent link
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-55300
Is part of
Andersson-Bakken, Emilia (2015) Læreres bruk av spørsmål og responser i helklasseundervisning på ungdomstrinnet. Doctoral thesis.
Metadata
Show metadata
Appears in the following Collection
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
[701]
Original version
Nordic Studies in Education. 2015, 34 (03-04), 280-298
Abstract
Nordic Studies in Education. 2015, 34 (03-04): https://www.idunn.no/np/2015/03-04/
Search all of DUO
Only this Collection
For students / employees
Submit master thesis
Access to restricted material
Browse
All of DUO
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
For library staff
Login
RSS Feeds