Hide metadata

dc.contributor.authorAune, Hedda Abrahamsen
dc.date.accessioned2023-09-19T22:00:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationAune, Hedda Abrahamsen. Intern merkevarebygging: En scoping review av hvordan organisasjoner bør gå frem ved intern merkevarebygging basert på eksisterende litteratur. Master thesis, University of Oslo, 2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/105121
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleIntern merkevarebygging: En scoping review av hvordan organisasjoner bør gå frem ved intern merkevarebygging basert på eksisterende litteraturnob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2023-09-19T22:00:11Z
dc.creator.authorAune, Hedda Abrahamsen
dc.date.embargoenddate3023-06-12
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata