Hide metadata

dc.contributor.authorHansen, Espen Rosenberg
dc.date.accessioned2020-12-13T23:46:01Z
dc.date.available2020-12-13T23:46:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHansen, Espen Rosenberg. Mediebransjens suksessfulle spin-off bedrifter i Bergen. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/81598
dc.description.abstractDenne oppgaven studerer en spin-off bedrift og nettverket rundt for å se på hvilke faktorer som har bidratt til dens suksess. Metoden som er brukt i studiet er en kvalitativ casestudie. Det har bestått av semi-strukturerte dybdeintervju av ledere i de ulike organisasjonene. Casebedriften er Vimond Media Solutions, TV2 og NCE Media. Fokuset er lagt på Vimond Media Solutions som er en spin-off bedrift fra TV2, mens NCE Media er en støtte organisasjon for bedriftene i medieklyngen i Bergen.nor
dc.language.isonor
dc.subjectKlyngeprogram
dc.subjectorganisasjonsstruktur
dc.subjectinnovasjon
dc.subjectspin
dc.subjectoff
dc.subjectproduktutvikling
dc.subjectkunnskap
dc.subjectinformasjon
dc.subjectallianser
dc.titleMediebransjens suksessfulle spin-off bedrifter i Bergennor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-12-13T23:46:01Z
dc.creator.authorHansen, Espen Rosenberg
dc.identifier.urnURN:NBN:no-84668
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/81598/1/Masteroppgave-EspenRosenbergHansen.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata