dc.date.accessioned | 2018-01-29T08:44:17Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T08:44:17Z | |
dc.date.created | 2017-12-13T14:13:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Grønmo, Liv Sissel Hole, Arne Borge, Inger Christin . Oppsummering og drøfting av hovedfunn. Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.. 2017, 257-269 Cappelen Damm Akademisk | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/59753 | |
dc.language | NO | |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | |
dc.rights | Attribution 4.0 International | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.title | Oppsummering og drøfting av hovedfunn | |
dc.type | Chapter | |
dc.creator.author | Grønmo, Liv Sissel | |
dc.creator.author | Hole, Arne | |
dc.creator.author | Borge, Inger Christin | |
cristin.unitcode | 185,18,2,0 | |
cristin.unitname | Institutt for lærerutdanning og skoleforskning | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.fulltext | original | |
dc.identifier.cristin | 1526883 | |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:book&rft.btitle=Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.&rft.spage=257&rft.date=2017 | |
dc.identifier.startpage | 257 | |
dc.identifier.endpage | 269 | |
dc.identifier.pagecount | 318 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.23865/noasp.26 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-62430 | |
dc.type.document | Bokkapittel | |
dc.type.peerreviewed | Peer reviewed | |
dc.source.isbn | 978-82-02-58528-0 | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59753/1/Kapittel13.pdf | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59753/2/ReferanserTA.pdf | |
dc.type.version | PublishedVersion | |
cristin.btitle | Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier. | |