Hide metadata

dc.date.accessioned2017-04-20T13:28:14Z
dc.date.available2017-04-20T13:28:14Z
dc.date.created2008-09-21T10:24:07Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationFrich, Jan C . Undervisning i medisin og kunst - hvilket utbytte har studentene?. Michael Quarterly. 2008, 5(3), 245-254
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/55214
dc.description.abstractI hvilken grad opplever studenter undervisning i medisin og kunst som relevant? Hvilket utbytte har studenter av slik undervisning? Denne artikkelen gir en introduksjon til feltet og belyser disse problemstillingene med bakgrunn i en evaluering av undervisning i litteratur og medisin innen rammen av kurset «Helse og sykdom i kunsten» ved Det medisinske fakultet, Universitetet i Oslo.en_US
dc.languageNB
dc.publisherDet norske medicinske Selskab
dc.titleUndervisning i medisin og kunst - hvilket utbytte har studentene?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.creator.authorFrich, Jan C
cristin.unitcode185,13,11,20
cristin.unitnameSeksjon for allmennmedisin
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0
dc.identifier.cristin336632
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Michael Quarterly&rft.volume=5&rft.spage=245&rft.date=2008
dc.identifier.jtitleMichael Quarterly
dc.identifier.volume5
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage245
dc.identifier.endpage254
dc.identifier.urnURN:NBN:no-58016
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.issn1504-0658
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/55214/2/frich-med-kunst-2008.pdf
dc.type.versionPublishedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata