Hide metadata

dc.contributor.authorVaag, Janne Solfrid
dc.date.accessioned2014-08-01T22:03:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationVaag, Janne Solfrid. Markedsføringslovens produktetterligningsvern- Når kommer generalklausulen i markedsføringsloven § 25 til anvendelse i tillegg til eller istedenfor spesialbestemmelsen i § 30 i saker som gjelder produkter. Master thesis, University of Oslo, 2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/39659
dc.description.abstractnor
dc.language.isonor
dc.subjectNKU
dc.subjectmfl
dc.subject25
dc.subjectmfl
dc.subject30
dc.titleMarkedsføringslovens produktetterligningsvern- Når kommer generalklausulen i markedsføringsloven § 25 til anvendelse i tillegg til eller istedenfor spesialbestemmelsen i § 30 i saker som gjelder produkternor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-08-02T22:06:28Z
dc.creator.authorVaag, Janne Solfrid
dc.date.embargoenddate3014-04-25
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-44427
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/39659/1/KANDIDAT-774.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata