Hide metadata

dc.contributor.authorTalåsen, Åsne Haugsbakk
dc.date.accessioned2014-01-30T22:10:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationTalåsen, Åsne Haugsbakk. Men hva er egentlig mobbing? - En kvalitativ studie av hvordan lærere og handlingsplaner fremstiller begrepet og fenomenet mobbing. Master thesis, University of Oslo, 2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/38069
dc.description.abstractnor
dc.language.isonor
dc.subjectMobbing
dc.subjectforebygging
dc.subjectav
dc.subjectpsykiske
dc.subjectlidelser
dc.titleMen hva er egentlig mobbing? - En kvalitativ studie av hvordan lærere og handlingsplaner fremstiller begrepet og fenomenet mobbingnor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-03-09T10:59:25Z
dc.creator.authorTalåsen, Åsne Haugsbakk
dc.identifier.urnURN:NBN:no-40428
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/38069/11/Talsen-Hovedoppgave-Psykologi.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata