Hide metadata

dc.date.accessioned2013-08-08T10:22:51Z
dc.date.available2013-08-08T10:22:51Z
dc.date.issued2013en_US
dc.date.submitted2013-05-30en_US
dc.identifier.citationStrand, Jan Arve. I hvilken grad påvirker sosial kompetanse og status skolen vurdering av elever?. Masteroppgave, University of Oslo, 2013en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/36582
dc.language.isonoben_US
dc.titleI hvilken grad påvirker sosial kompetanse og status skolen vurdering av elever? : Blir vurderingen av elevens prestasjoner påvirket av sosial kompetanse og status?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2013-08-08en_US
dc.creator.authorStrand, Jan Arveen_US
dc.subject.nsiVDP::282en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Strand, Jan Arve&rft.title=I hvilken grad påvirker sosial kompetanse og status skolen vurdering av elever?&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2013&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-37969
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo181801en_US
dc.contributor.supervisorPer Einar Garmannslunden_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/36582/2/Duomalx30.xmaixFERDIG1.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata