Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:18:26Z
dc.date.available2013-03-12T13:18:26Z
dc.date.issued2004en_US
dc.date.submitted2007-03-14en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/32304
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver DIA-prosjektets intensjoner og teoretiske bakgrunn, implementering og resultater. Vi har lagt vekt på å tydeliggjøre de ulike undervisningsmodellene vi har utviklet, i tillegg til å beskrive teoretisk rammeverk, læringsmål og våre funn og erfaringer. Vi håper med dette at det skal være mulig for leseren å ta med seg idéer og deler av modeller, og omstøpe disse til bruk i egen undervisning. Rapporten er forsøkt skrevet slik at det skal være mulig å gå direkte til tema av interesse, og så lese videre ved å følge interne lenker. Denne målsetting gjør at vi har funnet det nødvendig å gjengi noe bakgrunnsinformasjon flere steder.nor
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofActa didactica http://urn.nb.no/URN:NBN:no-14449en_US
dc.relation.urihttp://urn.nb.no/URN:NBN:no-14449
dc.titleDanning, informasjonsvurdering og argumentering i naturvitenskap (DIA)en_US
dc.typeSeries issueen_US
dc.date.updated2007-03-14en_US
dc.creator.authorKolstø, Stein Dankerten_US
dc.creator.authorUlvik, Mariten_US
dc.creator.authorMestad, Idaren_US
dc.creator.authorQuale, Andreasen_US
dc.creator.authorIsnes, Andersen_US
dc.creator.authorKristensen, Terjeen_US
dc.creator.authorArnesen, Eriken_US
dc.creator.authorTonning, Anne Sissel Vedviken_US
dc.creator.authorMathiassen, Ketilen_US
dc.subject.nsiVDP::283en_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-14506en_US
dc.type.documentSeriehefteen_US
dc.identifier.duo54590en_US
dc.identifier.bibsys070334722en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32304/1/AD0403ma.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata