• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
View Item 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Medievitenskap
  • View Item
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Medievitenskap
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Telesektoren i endring : mål, midler og marked

Skogerbø, Eli; Storsul, Tanja
Book; PublishedVersion; Peer reviewed
View/Open
15255.pdf (860.2Kb)
Year
2003
Permanent link
http://urn.nb.no/URN:NBN:no-7797

CRIStin
330902

Metadata
Show metadata
Appears in the following Collection
  • Medievitenskap [864]
Original version
Telesektoren i endring : mål, midler og marked. 2003
Abstract
Hva har liberaliseringen av telesektoren betydd for ulike økonomiske, sosiale og velferdspolitiske mål? Har reguleringsregimet som ble innført etter liberaliseringen fungert effektivt i forhold til de telepolitiske mål som ble satt?

I 2003 ble det igangsatt et forskningsprosjekt som har sett på liberaliseringens intenderte og uintenderte konsekvenser. Prosjektet konkluderes gjennom denne rapporten, hvor fokus er satt på virkninger for forbrukere og brukere, særlig med hensyn til pris og tjenestetilbud. I tillegg drøftes det nye reguleringsregimets effektivitet, sett i lys av aktørenes erfaringer.

Dette er en bok utgitt av Unipub forlag og finnes også i trykt versjon som kan bestilles gjennom forlaget eller bokhandel.
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login
RSS Feeds
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy