dc.date.accessioned | 2013-03-12T11:39:32Z | |
dc.date.available | 2013-03-12T11:39:32Z | |
dc.date.issued | 1994 | en_US |
dc.date.submitted | 2012-09-18 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/25183 | |
dc.description.abstract | Worren, Arne: Om Barokk og Neo-Barokk. 3-17
Aarnes, Asbjørn: Barokkens skjebne i fransk litteratur. 18-35
Øveraas, Anne Marie: Poetikk og polemikk. Lope de Vega: Arte nuevo de hacer comedias en este tiempo. 36-49
Klem, Lone: Illusionismen i barokteateret. 50-87
Ulriksen, Solveig Schult: Spill og speil: Molières ballettkomedier. 88-100
Sørby, Halldis Christiansen: Amphitryon - møtested mellom barokk og klassisisme. 101-106
Sletsjøe, Anne: Dom Francisco Manuel de Melo: O Fidalgo Aprendiz ("Adelsmanns-lærlingen"). 107-121
Mo, Gro Bjørnerud: François de Malherbe: Les larmes de Saint Pierre. 122-136
Garrubo, Kristin Lie: "Helvetesmunnen" banker på himmelporten. 137-152
Davenport, Randi Lise: Francisco de Quevedo: På idéhistorisk tokt i satiren. 153-169 | eng |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Oslo, Klassisk og romansk institutt | |
dc.relation.ispartof | Romansk Forum http://urn.nb.no/URN:NBN:no-32235 | en_US |
dc.relation.uri | http://urn.nb.no/URN:NBN:no-32235 | |
dc.title | Romansk Forum Nr. 2 - 1994 | en_US |
dc.type | Series issue | en_US |
dc.date.updated | 2012-09-18 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::000 | en_US |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-32237 | en_US |
dc.type.document | Seriehefte | en_US |
dc.identifier.duo | 169101 | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/25183/1/2-94.pdf | |