• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
  • Search
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 16

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
PISA’s computer-based assessment of science (CBAS) : gjennomføring og norske resultater våren 2005 
Turmo, Are; Lie, Svein (Series issue / Seriehefte, 2006)
Rapporten omhandler en undersøkelse av 15-åringers kompetanse i naturfag ved hjelp av en faglig test på PC. Våren 2005 deltok 315 norske 15-åringer fra 40 skoler i PISAs Computer-based Assessment of Science (CBAS). ...
Nasjonale prøver på ny prøve : rapport fra en utvalgsundersøkelse for å analysere og vurdere kvaliteten på oppgaver og resultater til nasjonale prøver våren 2005 
Lie, Svein; Hopfenbeck, Therese N.; Ibsen, Elisabeth; Turmo, Are (Series issue / Seriehefte, 2003)
Denne rapporten representerer en forskningsbasert evaluering av de nasjonale prøvene som ble gjennomført våren 2005. Rapporten er utarbeidet med utgangspunkt i et oppdrag gitt til Institutt for lærerutdanning og skoleutvikling ...
Skolelederundersøkelsen 2005 : om arbeidsforhold, evalueringspraksis og ledelse i skolen 
Møller, Jorunn; Sivesind, Kirsten; Skedsmo, Guri; Aas, Marit (Series issue / Seriehefte, 2006)
Second International Technology in Education Study (SITES) : modul-1: nasjonal rapport, Norge 
Quale, Andreas (Series issue / Seriehefte, 2000)
Danning, informasjonsvurdering og argumentering i naturvitenskap (DIA) 
Kolstø, Stein Dankert; Ulvik, Marit; Mestad, Idar; Quale, Andreas; Isnes, Anders; Kristensen, Terje; Arnesen, Erik; Tonning, Anne Sissel Vedvik; Mathiassen, Ketil (Series issue / Seriehefte, 2004)
Denne rapporten beskriver DIA-prosjektets intensjoner og teoretiske bakgrunn, implementering og resultater. Vi har lagt vekt på å tydeliggjøre de ulike undervisningsmodellene vi har utviklet, i tillegg til å beskrive ...
Sowing the seeds of ROSE : background, rationale, questionnaire development and data collection for ROSE (The Relevance of Science Education) : a comparative study of students’ views of science and science education 
Schreiner, Camilla; Sjøberg, Svein (Series issue / Seriehefte, 2004)
Using IT-tools in the teaching of physics in Norwegian upper secondary schools : intentions, expectations and practice 
Quale, Andreas; Andresen, Odd; Kolstø, Stein Dankert (Series issue / Seriehefte, 2000)
Engelsk i Europa - 2002 : norsk rapport fra en europeisk engelskundersøkelse om holdninger til og ferdigheter i engelsk ved utgangen obligatoriske grunnskolen 
Ibsen, Elisabeth (Series issue / Seriehefte, 2004)
Science for the children? : report from the SAS-prosjekt, a cross-cultural study of factors of relevance for the teaching and learning of science and technology 
Sjøberg, Svein (Series issue / Seriehefte, 2002)
Prosjektet Jenter og matematikk i videregående opplæring : rapport 
Anker-Nilssen, Merethe; Gjone, Gunnar; Nortvedt, Guri A. (Series issue / Seriehefte, 2000)
  • «
  • 1
  • 2
  • »
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued2007 (1)2006 (3)2004 (4)2003 (2)2002 (2)2000 (4)Document Type
Seriehefte (16)
AuthorSjøberg, Svein (4)Lie, Svein (3)Quale, Andreas (3)Turmo, Are (3)Aas, Marit (2)... View More
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy