• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
  • Search
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Læreres mestringsforventninger til faglig undervisning i teknologirike læringsomgivelser 
Elstad, Eyvind; Christophersen, Knut-Andreas (Journal article / Tidsskriftartikkel / PublishedVersion; Peer reviewed, 2018)
Elever i norske videregående skoler har vanligvis tilgang til datamaskiner med internett-tilgang mens undervisningen pågår. Teknologitilgjengeligheten kan ha betydning for læreres mestringsforventninger til faglig undervisning. ...
Læreres kollegiale hjelpsomhet med IKT i undervisning og deres forbedringsbestrebelser 
Elstad, Eyvind; Christophersen, Knut-Andreas (Journal article / Tidsskriftartikkel / PublishedVersion; Peer reviewed, 2018)
Denne studien undersøker hvilke organisasjonsmessige faktorer som er relatert til læreres kollegiale hjelpsomhet med IKT i undervisning og læreres forbedringsbestrebelser. Analysen baseres seg på et utvalg av lærere i ...
Mentors of preservice teachers: The relationships between mentoring approach, self-efficacy and effort 
Lejonberg, Eli; Elstad, Eyvind; Sandvik, Lise Vikan; Solhaug, Trond; Christophersen, Knut-Andreas (Journal article / Tidsskriftartikkel / AcceptedVersion; Peer reviewed, 2018)
Purpose The purpose of this paper is to discuss how different styles of mentoring in teacher education relate to mentor characteristics. Pre-service teachers often want practical advice. However, in Norway, school mentors ...
Ungdomstrinn i utvikling: Hvilke faktorer påvirker læreres kollektive engasjement for å stimulere elevers skriftlige ferdigheter i skolefagene? 
Elstad, Eyvind; Lejonberg, Eli; Christophersen, Knut-Andreas (Journal article / Tidsskriftartikkel / PublishedVersion; Peer reviewed, 2018)
I de siste årene har nasjonale utdanningsmyndigheter initiert flere skole-utviklingsreformer. En av disse reformene er «Ungdomstrinn i utvikling»: en nasjonal satsing med tilbud om støtte til lokalt utviklingsarbeid i ...
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued
2018 (4)
Document TypeTidsskriftartikkel (4)Author
Christophersen, Knut-Andreas (4)
Elstad, Eyvind (4)Lejonberg, Eli (2)Sandvik, Lise Vikan (1)Solhaug, Trond (1)Peer Reviewed
Peer reviewed (4)
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy