Search
Now showing items 1-10 of 19
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Etter at eg har arbeidd med problemstillingar kring læring og hjelpemiddel i matematikk, er det ulike konklusjonar som tykkjest stå fram.
Kalkulatoren, og etter kvart i større grad også andre digitale hjelpemiddel, er ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Tilpasset opplæring har blitt videreført som et av de mest sentrale begrepene i Kunnskapsløftet, og det er ingen tvil om at det har stor tilslutning blant norske lærere. Men det hersker usikkerhet rundt praktiseringen og ...
Metakognitive lesestrategier hos elever på 6. trinn : hvilken betydning har dette for deres leseforståelse? Restricted Access
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Tema for denne masteroppgaven er metakognitive lesestrategier. Metakognisjon handler om bevissthet rundt egen tenkning. Metakognitive lesestrategier er viktig for at leseren skal kunne planlegge, overvåke og vurdere sin ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Dette er ei studie om korleis oppstarten til vidaregåande skule har vore for ein elev med Asperger syndrom. Gjennom observasjon av eleven i undervisningssituasjonar, og samtalar med faggruppa rundt han, har eg prøvd å ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2012)
Samandrag
Då eg byrja som nyutdanna lærar var det i god tru om at eg var rusta til å møta dei utfordringane som møtte meg i skulen. At ein som lærar aldri vert utlært visste eg, og eg var alt klar for meir utdanning så eg ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Matematikk er for meg eit interessant fag, men eg har mange gonger undra meg over at det matematiske språket skal vera så komplisert og innehalda så mange vanskelege ord og omgrep. Likevel har eg forstått at desse omgrepa ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2011)
Studien omhandler termen praktisk engelsk. Med et økt fokus både politisk, og fra ulike hold gjennom media det siste tiåret, på at opplæringen skal være mer praktisk, søker den å definere hva dette vil si for engelskopplæringen ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)
Lærarar med norskfagleg kompetanse på ungdomstrinnet, elevar frå ungdomstrinnet og skuleleiarar frå tre grunnskular i Hardanger vart i mars og april 2009 intervjua om implementering av den digitale læringsplattforma It’s ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)
I denne oppgaven vil jeg prøve å finne ut hvor mye engelsk elever lærer gjennom media.
For å finne ut av dette har jeg først sett på generell læring slik den har blitt framstilt innenfor læringspsykologi og pedagogisk ...
(Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Med masteroppgåva ønskte eg å setja fokus på eit evigaktuelt tema. Det er forska forholdsvis lite på den vidare eller andre leseopplæringa. Ordlyden på problemstillinga mi var derfor: Korleis blir leseopplæringa tilpassa ...