• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for spesialpedagogikk
  • Tilpassa opplæring
  • Search
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for spesialpedagogikk
  • Tilpassa opplæring
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Metakognitive lesestrategier hos elever på 6. trinn : hvilken betydning har dette for deres leseforståelse? Restricted Access
Steen-Paulsen, Mari (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Tema for denne masteroppgaven er metakognitive lesestrategier. Metakognisjon handler om bevissthet rundt egen tenkning. Metakognitive lesestrategier er viktig for at leseren skal kunne planlegge, overvåke og vurdere sin ...
Ein for alle - alle for ein : tilretteleging for elevar med Asperger syndrom i vidaregåande skule 
Norstrand, Vivian (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Dette er ei studie om korleis oppstarten til vidaregåande skule har vore for ein elev med Asperger syndrom. Gjennom observasjon av eleven i undervisningssituasjonar, og samtalar med faggruppa rundt han, har eg prøvd å ...
Å oppleva meistring og meining : ei kvalitativ undersøking om leseopplæring og lesevanskar på mellomsteget 
Storebø, Kari Harstad (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Med masteroppgåva ønskte eg å setja fokus på eit evigaktuelt tema. Det er forska forholdsvis lite på den vidare eller andre leseopplæringa. Ordlyden på problemstillinga mi var derfor: Korleis blir leseopplæringa tilpassa ...
Friluftsliv - en vei mot et inkluderende læringsmiljø? : en kvalitativ studie om mulige kvaliteter ved friluftsliv 
Lauritzen, Åge (Master thesis / Masteroppgave, 2010)
Problemfelt: Studien omhandler friluftsliv som programfag i den videregående skole og hvorvidt faget har kvaliteter som kan utvikle et inkluderende læringsmiljø. Med utgangspunkt i samarbeid, kommunikasjon, målorientering, ...
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued
2010 (4)
Document TypeMasteroppgave (4)AuthorLauritzen, Åge (1)Norstrand, Vivian (1)Steen-Paulsen, Mari (1)Storebø, Kari Harstad (1)
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy