Browsing Tilpassa opplæring by Title
Now showing items 10-19 of 19
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2011)Formålet med undervegsvurdering er å hjelpe elevane framover mot eit mål dei til slutt skal verte vurdert basert på kunnskap i høve til ein planlagd vurderingssituasjon, med karaktersetjing. “Ein samtalekultur bygt på ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Matematikk i overgangen mellom ungdomsskole og videregående skole har vist seg å være en utfordring for mange elever. I strategiplanen Et felles løft for realfagene (Kunnskapsdepartementet, 2006a) slås det fast at ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Matematikk er for meg eit interessant fag, men eg har mange gonger undra meg over at det matematiske språket skal vera så komplisert og innehalda så mange vanskelege ord og omgrep. Likevel har eg forstått at desse omgrepa ...
-
Metakognitive lesestrategier hos elever på 6. trinn : hvilken betydning har dette for deres leseforståelse?Restricted Access (Master thesis / Masteroppgave, 2010)Tema for denne masteroppgaven er metakognitive lesestrategier. Metakognisjon handler om bevissthet rundt egen tenkning. Metakognitive lesestrategier er viktig for at leseren skal kunne planlegge, overvåke og vurdere sin ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Lærarar med norskfagleg kompetanse på ungdomstrinnet, elevar frå ungdomstrinnet og skuleleiarar frå tre grunnskular i Hardanger vart i mars og april 2009 intervjua om implementering av den digitale læringsplattforma It’s ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2011)Studien omhandler termen praktisk engelsk. Med et økt fokus både politisk, og fra ulike hold gjennom media det siste tiåret, på at opplæringen skal være mer praktisk, søker den å definere hva dette vil si for engelskopplæringen ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Det overordna temaet for mi masteroppgåve er bruk av bokmålsordbok i engelskfaget for ungdomsskuleelevar med nynorsk som hovudmål. Eg ynskjer å finne ut om læringsutbytte i engelskfaget for elevar som har nynorsk som ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2009)Tilpasset opplæring har blitt videreført som et av de mest sentrale begrepene i Kunnskapsløftet, og det er ingen tvil om at det har stor tilslutning blant norske lærere. Men det hersker usikkerhet rundt praktiseringen og ...
-
(Master thesis / Masteroppgave, 2008)Elevvurdering i barneskulen er i endring i skulepolitiske dokument, gjennom læreplanar med kompetansemål i Kunnskapsløftet 2006 og nye forskrifter om elevvurdering frå 2007. Lærarar frå tre barneskular i ein distriktskommune ...
-
Vurdering i norsk munnleg : har vurdering i norsk munnleg endra seg frå ein læreplan til den neste? (Master thesis / Masteroppgave, 2009)Denne oppgåva handlar om korleis lærarar i ungdomsskulen tenkjer og vurderer når dei arbeider med munnleg norsk gjennom året. Eg ser på prosessen fram mot ein standpunktkarakter ved slutten av skuleåret framfor å konsentrere ...