• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for pedagogikk
  • Institutt for pedagogikk
  • Search
  •   Home
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • Institutt for pedagogikk
  • Institutt for pedagogikk
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Samhandling og kunnskapsdeling i et stort tverrfaglig prosjekt. En casestudie innenfor samferdselsplanlegging 
Årre, Susanne Brevik (Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
Sammendrag Problemområde Dette er en casestudie om en samhandlingsprosess som foregår før byggestart tilknyttet et stort tverrfaglig veiprosjekt i anleggsbransjen. Samferdsel blir en større og mer naturlig del av ...
Hva innsatsbegrepet har hatt å si for læreres vurderingspraksis i kroppsøving. Ble det gjort endringer i vurderingspraksisen underveis gjennom perioden med Kunnskapsløftet? 
Næss, Oda Eline (Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
I august 2006 tredde reformen Kunnskapsløftet i kraft i skolen. Med innføringen falt elevens innsats bort som vurderingsgrunnlag i faget kroppsøving. Med den reviderte læreplanen kom flere endringer, blant annet ble innsats ...
Ledelse i barnehagen Restricted Access
Ramstad, Tonje Green (Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
Sammendrag Tema for denne oppgaven er ledelse i barnehagen. Problemstillingen som vil bli forsøkt belyst er Hvordan opplever pedagoger å være ledere i barnehagen? Masteroppgaven baseres på et kvalitativt forskningsstudie ...
Ledelse i barnehagen Restricted Access
Millar, Christin Elyza Myhra (Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
Sammendrag Tema for denne oppgaven er ledelse i barnehagen. Problemstillingen som vil bli forsøkt belyst er Hvordan opplever pedagoger å være ledere i barnehagen? Masteroppgaven baseres på et kvalitativt forskningsstudie ...
Samhandling og kunnskapsdeling i et stort tverrfaglig prosjekt. En casestudie innenfor samferdselsplanlegging 
Singstad, Caroline (Master thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
Sammendrag Problemområde Dette er en casestudie om en samhandlingsprosess som foregår før byggestart tilknyttet et stort tverrfaglig veiprosjekt i anleggsbransjen. Samferdsel blir en større og mer naturlig del av ...
Hva innsatsbegrepet har hatt å si for læreres vurderingspraksis i kroppsøving. Ble det gjort endringer i vurderingspraksisen underveis gjennom perioden med Kunnskapsløftet? 
Aasland, Markus Johansen (Master thesis, Group thesis / Masteroppgave, Gruppeoppgave, 2014)
I august 2006 tredde reformen Kunnskapsløftet i kraft i skolen. Med innføringen falt elevens innsats bort som vurderingsgrunnlag i faget kroppsøving. Med den reviderte læreplanen kom flere endringer, blant annet ble innsats ...
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued
2014 (6)
Document Type
Gruppeoppgave (6)
Masteroppgave (6)
AuthorAasland, Markus Johansen (1)Millar, Christin Elyza Myhra (1)Næss, Oda Eline (1)Ramstad, Tonje Green (1)Singstad, Caroline (1)... View More
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy