Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:47:08Z
dc.date.issued2009en_US
dc.date.submitted2009-11-25en_US
dc.identifier.citationEngh, Christian Anders. Vilkårene for oppnåelse av vern av varemerke ved innarbeidelse. Masteroppgave, University of Oslo, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/22378
dc.language.isonoben_US
dc.titleVilkårene for oppnåelse av vern av varemerke ved innarbeidelseen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2010-05-11en_US
dc.creator.authorEngh, Christian Andersen_US
dc.date.embargoenddate10000-01-01
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code Aen_US
dc.rights.termsforeveren_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Engh, Christian Anders&rft.title=Vilkårene for oppnåelse av vern av varemerke ved innarbeidelse&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2009&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-24675en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo97272en_US
dc.contributor.supervisorOlav Torvunden_US
dc.rights.accessrightsclosedaccessen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/22378/1/97272.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata