Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:51:56Z
dc.date.available2013-03-12T10:51:56Z
dc.date.issued2004en_US
dc.date.submitted2004-11-25en_US
dc.identifier.citationVikor, Andreas Birger. Varemerkerett til tredimensjonale former. Spesialoppgave, University of Oslo, 2004en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/20207
dc.description.abstractAvhandlingen behandler særpregskravet for tredimensjonalt varemerker og registreringsforbudet i Varemerkedirektivet art. 3(1e). Det er er særlig vekt på friholdelsesbehovets spesielle stilling for tredimensjonale varemerker.nor
dc.language.isonoben_US
dc.titleVaremerkerett til tredimensjonale former : En illustrasjon av hensynene bak varemerkerettenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2005-06-29en_US
dc.creator.authorVikor, Andreas Birgeren_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Vikor, Andreas Birger&rft.title=Varemerkerett til tredimensjonale former&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2004&rft.degree=Spesialoppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-36020
dc.type.documentSpesialoppgaveen_US
dc.identifier.duo22717en_US
dc.contributor.supervisorAre Stenviken_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/20207/1/22717.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata