• English
    • Norsk
  • English 
    • English
    • Norsk
  • Administration
Search 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Search
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet
  • Institutt for medier og kommunikasjon
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-56 of 56

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
NRK som nyhetsformidler for barn - en casestudie av Supernytt 
Holann, Liv-Randi Risstad (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven er en casestudie av Supernytt, NRK Supers nyhetsprogram for barn. Ved å gjøre en kvantitativ nyhetsanalyse viser jeg hvilke nyhetskategorier som dominerer i Supernytt, og hvordan prioriteringen av disse ...
Ventemottak i brann og UDI i krise : En kvalitativ studie av Utlendingsdirektoratets krisekommunikasjon og tre norske avisers dekning under ventemottaksopptøyene sommeren 2010 
Smiseth, Lisa Marie (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
6. juli 2010 gikk en gruppe avviste asylsøkere til opprør mot norsk asylpolitikk, ved å sette fyr på Lier ventemottak. Asylsøkerne var frustrerte over leveforholdene ved mottaket, og reagerte med vold, hærverk og ildspåsettelse. ...
"Hva jeg liker med Pepper, nei, hva er det da?" : En undersøkelse av lokalavisers evne til å skape samfunnsengasjement og dialog blant ungdom 
Vestli, Emma (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Det er stadig snakk om hvordan papiravisene mister sine unge lesere til de umiddelbare nettmediene, og de sosiale mediene. Formålet med denne oppgaven er å studere ungdomers syn og erfaringer knyttet til lokalavisen sin, ...
Deres Kongelige Tweet : En studie av det britiske kongehusets bruk av sosiale medier i forbindelse med Kate og Williams bryllup i 2011 Restricted Access
Estensen, Monica Bring (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Stadig flere bedrifter, kjendiser og institusjoner benytter sosiale medier. Nå har også flere europeiske kongehus tatt i bruk det nye mediet. I 2011 benyttet det britiske kongehuset sosiale medier aktivt i forbindelse med ...
Kulturpolitiske tiltak på filmområdet og endringar i filminstitusjonen 
Enerhaug, Marit Falkum (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Samandrag Denne oppgåva har som formål å undersøke på kva måte filmpolitikken på 2000-talet har endra seg, og korleis dette har påverka regissørar og produsentar i filminstitusjonen. Studien er kvalitativ og tek utgangspunkt ...
”Hjem til Volum” : En analyse av publikums mediebruk og opplevelser på en festival med lokal profil 
Sandnes, Ada Elisabeth (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven tar utgangspunkt i en av de flere hundre kulturfestivalene som finner sted i Norge hvert år, Volumfestivalen i Elverum. Gjennom kvalitative intervjuer med festivaldeltakere tas det sikte på å forstå ...
Tid for Dit.no? : Reaksjoner fra myndighetene og konkurrenter på NRKs ekspansjon på nye medieplattformer. 
Leknes, Øystein Tonstad (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven vurderer debatten vedrørende NRKs nye trafikk- og ruteportal (Dit.no). I forhåndsgodkjenningsprosedyren av Dit.no, fikk aktører mulighet til å uttale seg gjennom en offentlig høring. Oppgaven viser at det ...
The Smart-life : A qualitative study on smartphone use and integration 
Hurlen, Ingrid Gabi Høium (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
The smartphone diffusion in Norway is prevalent, and we have downloaded countless “apps” for our “droids” and iPhones. The purpose of this master thesis is to examine what people use their smartphones for in their everyday ...
AN INVESTIGATION OF THE ROLE OF COMMUNICATION IN THE MALAWI AGRICULTURE SECTOR WIDE APPROACH-SPECIAL PROJECT (ASWAp- SP), A CLOSER LOOK AT CONSERVATION AGRICULTURE: THE CASE OF MITUNDU EXTENSION PLANNING AREA (EPA) IN CHISAMBA VILLAGE. 
Ndilowe, Upile Misyenje (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Media scholars and practitioners hold different views and definitions of development communication and as such the importance of communication in any organization or across all stakeholders/platforms cannot be overemphasized. ...
Jakten på god presseetikk : endring og kontinuitet over tid i Pressens Faglige Utvalg 
Aanestad, Karianne Hellem (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Med utgangspunkt i utvalgte uttalelser fra Pressens Faglige Utvalg (PFU), og dens forgjenger Det Faglige Utvalg (DFU), undersøker denne masteroppgaven hvordan Utvalget (DFU/PFU) har fungert ordenskapende i etiske problemer ...
"Du skal på orgasmekurs!" : - En studie av pornografi, deltakelse og eksponering i NRK3s Trekant. 
Nordheim, Anne (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
«Advarsel! Denne oppgaven handler om sex!» En tilsvarende advarsel om seksuelt innhold møtte seerne av Trekant på NRK3 høsten 2010. Og advarselen skulle vise seg å være nødvendig. Programserien ble nemlig gjenstand for ...
Why Spend Real Money on Virtual Goods? : Placing Microtransactions in the Context of Modern Re-Enchantment 
Valderhaug, Arild Helge (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven utforsker hvorvidt det finnes en kobling mellom den kulturelle prosessen kalt ”modern re-enchantment”, som den beskrives av Michael Saler, og fenomenet mikrotransaksjoner i virtuelle verdener, som i sammenheng ...
Realitet og fiksjon bak samme sceneteppe 
Ishak, Andre Jamal (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
I denne masteroppgaven ønsker jeg å undersøke hvordan synergieffekten mellom den teknologiske utviklingen og seriell fjernsynsfiksjon, og hvordan seernes opplevelser blir påvirket av disse. Jeg vie fokus til et relativt ...
Engasjerende nyheter : En kvalitativ studie av bruken av litterære virkemidler i nyhetsformidlingen 
Opsvik, Julie Madelaine (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
I følge det journalistiske samfunnsoppdraget skal pressen formidle vesentlig og viktig informasjon og øke muligheten for politisk deltakelse. Nyhetsformidlingen har med det et demokratisk ansvar. I denne masteroppgaven ...
Dyr og dyrevelferd i norske aviser : En komparativ studie av produksjonsdyr versus sports- og familiedyr i Aftenposten, VG og Nationen. 
Solbakken, Ann Cathrin (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Hvordan blir dyr og dyrevelferd fremstilt i Aftenposten, VG og Nationen høsten 2012? Dette spørsmålet besvares i lys av teori om nyhetsrammer og ved hjelp av en kvantitativ innholdsanalyse. Oppgaven har en komparativ ...
Bidrar RORG-organisasjonene til en kritisk debatt i media eller er de propagandister? Restricted Access
Kirkeby, Gro (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Bistandsorganisasjoner og frivillige organisasjoner mottar milliarder i statlige tilskudd hvert år. Samtidig skal de representere kritiske korrektiver til staten. Er denne sammenblandingen heldig og hva gjør dette med ...
Småbarn og digital kompetanse : En studie av småbarns produksjon av digitale fortellinger på nettbrett 
Barli, Kathrine Sørlien (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgavens overordnede mål har vært å finne ut om og hvordan småbarn kan utvikle digital kompetanse gjennom produksjon av digitale fortellinger på nettbrett. Fire femåringer i en barnehage i Oslo har blitt introdusert ...
Åpenhet, tilgjengelighet og skjønnhet : Derfor har de tre mest leste bloggene på blogg.no så høye lesertall 
Nodeland, Randi Helen (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne studien forsøker å finne svaret på hvorfor de tre mest leste bloggene på bloggportalen www.blogg.no i perioden 1. oktober 2012 – 1. desember 2012 var nettopp det – mest lest. Bloggene hadde da gjennomsnittlig mellom ...
Dialog eller elektronisk oppslagstavle? : Tolv tippeligaklubbers bruk av sosiale medier som kommunikasjonsplattform 
Hauger, Eivind Andre (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Stadig flere organisasjoner benytter seg av profiler på sosiale medier. Noen benytter det til å markedsføre seg selv, mens andre bruker det til å kommunisere med sine interessenter. Sosiale medier tilbyr organisasjoner og ...
Fortelle eller fortrylle? Utfordringer i produksjonen av reisejournalistikk 
Kongerud, Len Veronica (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
I denne masteroppgaven undersøker jeg gjennom en praktisk tilnærming og journalistisk metode hvilke utfordringer som er knyttet til produksjonen av reisejournalistikk. Ved å tilbringe to uker i New York som selvutnevnt ...
Pseudobegivenheter i nyhetsmediene : Hvilke faktorer påvirker publiseringen av arrangerte PR-nyheter? 
Giske, Hanne Wilhelmsen (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
I 1961 navngav den amerikanske kulturhistorikeren Daniel J. Boorstin et fenomen han kalte «pseudobegivenheter». Pseudobegivenheter er arrangerte begivenheter som først og fremst er tilrettelagt for mediedekning. Denne ...
God dag, mann oljesand : Regjeringens tilnærming til mediedebatten om Statoils oljesandprosjekt, og pressens møte med regjeringens kildeatferd 
Birhane, Dario Tito Kverme (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
I oppgaven undersøker jeg om henholdsvis regjeringen og pressen har fremmet en åpen og opplyst mediedebatt om myndighetenes vurderinger og beslutninger knyttet til Statoils oljesandprosjekt. Ved hjelp av kvantitativ ...
Vårt lille land : musikk etter 22. juli 
Toldnes, Ragnhild (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Angrepene i Regjeringskvartalet og på Utøya den 22. juli 2011 førte til nasjonal sorg, men i de etterfølgende ukene skapte hendelsene også en følelse av samhold i den norske befolkningen. Flere konserter og minneseremonier ...
«Nei, gutter kan ikke ha rosa!»: En studie av småbarns opplevelser av framstillingen av kjønnsroller i barneprogrammer på TV 
Gudbrandsen, Anita (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven er en kvalitativ undersøkelse av hvordan barn under førskolealder opplever medieinnhold, med fokus på småbarns mottakelse av stereotypisk og motstereotypisk innhold på TV. Studien inneholder en tekstanalyse ...
Tv-rettigheter til toppfotball - en analyse av TV 2s dekning av Tippeligaen i Sportsnyhetene 
Øvrebø, Sjur (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgavens formål er å undersøke hvordan TV 2s tap av hovedrettighetene til formidling av Tippeligaen, påvirker kanalens journalistiske dekning av Tippeligaen. For å finne svaret på dette, har jeg foretatt en kvantitativ ...
Forsvars- eller krigsindustri? Tolkningsrammer om norsk våpenindustri 
Salvesen, Benedikte Birkeland (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Norge hadde i 2010 femte plass på listen over de landene som eksporterer mest våpen per capita i verden. Samtidig har Norge et internasjonalt renommé som fredsnasjon. Denne oppgaven kartlegger hvilke argumenter våpenindustrien ...
Blogging om forskning: Spalteplass eller tumleplass? : En undersøkelse av journalisters og forskeres bidrag til en offentlig samtale om vitenskap 
Ertresvaag, Solveig Espeland (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven har som formål å belyse hvordan forskere og journalister blogger om forskning og på hvilken måte de bruker blogging til å invitere til en samtale i offentligheten. Forskning.no er en norsk nettavis, og her ...
Vingeklippet - En studie av tolkningsrammer i mediedekningen av to flyselskap 
Alfsen, Ole Gunnar (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Oppgavens formål er å belyse hva slags tolkningsrammer som kan sies å karakterisere mediedekningen av Skandinavias to største flyselskap, SAS og Norwegian. Som analysemodell har oppgaven brukt mediepakkemodellen til William ...
Tostegshypotesen 2.0 - Politisk merkevarebygging og sosial påvirkning på Facebook 
Skivenes, Helge Mathisen (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Har medievitenskapens sentrale begrepsapparat klart å holde tritt med utviklingen til den politiske kommunikasjonen? Tostegshypotesen er den best egnede av de store påvirkningsteoriene i medievitenskapen til å belyse ...
Jakten på den Nye Norske TV-historien 
Brun, Elisabeth (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Dette er et praktisk-teoretisk masterprosjekt i medievitenskap. Den består av tv-serien Dalen vår sendt på NRK 1 våren 2013, samt en analysedel som på en kritisk-teoretisk måte reflekterer over produksjonen av tv-serien. ...
My Life. My Card : A Textual Analysis of the Role of Print Advertising in the Sign Value Construction Process of the AMERICAN EXPRESS Cards 
Campos da Silva, Fabíola (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
‘Membership Has Its Privileges’ (1987 – 1996), ‘My Life. My Card.’ (2004 – 2007) and ‘Realise the Potential’ (2009 – 2012) are just a few of the print ad-campaigns for the American Express cards that over the years have ...
PUTINS IMAGE I DEN RUSSISKE PRESSEN : Retoriske strategier og virkemidler: En analyse av fire russiske aviser. 
Polyakova, Alevtina (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Målet med denne oppgaven er å utforske bruk av retoriske strategier og virkemidler i fire russiske aviser (Rossijskaja Gazeta, Izvestia, Sovetskaja Rossija og Novaja Gazeta) i deres omtale av Vladimir Putin. Gjennom analyser ...
- Det er opp til muslimene Redaksjonelle ledere om islam i den norske offentligheten Restricted Access
Lunde, Anders Wilhelm Firing (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Show, don't tell : En kvalitativ undersøkelse av bildedelingstjenesten Pinterest 
Bråthen, Caroline (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven presenterer et kvalitativt studie av bildedelingstjenesten Pinterest. Det er tjenestens brukergrensesnitt, interaksjonsmuligheter, innhold og kjønnsmessige medlemsforskjeller som er utgangspunkt for analyse. ...
Norsk presse - politisk forankret for alltid? : En studie av fem avisers valgkampsdekning i 2011 
Storås, Tonje Charlotte (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven tar for seg fem norske avisers dekning av valgkampen ved kommune- og fylkestingsvalget i 2011. Disse fem er Aftenposten, Dagsavisen, Klassekampen, Nordlys og iTromsø. Avisene er valgt ut på grunn av ...
'You can cage the singer but not the song' - Press freedom and the role of the state in Zambia. 
Mkandawire, Hlazo (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Zambia has been a democratic country since the first multiparty elections in November 1991 and as a nation it has been a sort of role model for young democracies in Southern Africa, including countries such as South Africa. ...
Artistpromotering 2.0 : En studie av norske artisters bruk av sosiale medier i egen promotering 
Salhus, Katrine (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne studien har som formål å belyse hvordan norske artister bruker sosiale medier i egen promotering, og hva vi kan lære av dette. Dette blir undersøkt ved hjelp av forskningsintervjuer og innholdsanalyser av suksessfulle ...
Helsa først : En studie av helsestoffet på Dagbladets førsteside 2011-2012 
Sørbø, Marita (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven i journalistikk er en undersøkelse av helsestoffet på Dagbladets førstesider i 2011 og 2012. Oppgavens problemstilling er: Hvordan anrettes helsestoffet i Dagbladet for at det skal kunne defineres som ...
Tv-nyhetene: et talerør for : - En komparativ undersøkelse av NRK og TV 2-nyhetenes dekning av Maria Amelie-saken Restricted Access
Gogstad, Hanna Zajaczkowski (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Saken om den lengeværende asylsøkeren Maria Amelie fikk enorm oppmerksomhet i nyhetsmediene, og dominerte tv-nyhetene i to sammenhengende uker. Denne oppgaven analyserer NRK og TV 2-nyhetenes dekning av den omstridte saken ...
«THIN IS IN : En undersøkelse av Pro-Ana-bevegelsen 
Gustafsson, Maria Helena (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Sammendrag Denne masteroppgaven undersøker hva det innebærer å være medlem av Pro-Ana. Individer som kaller seg Pro-Ana utgjør en subkultur på Internett hvor stigmatiserte anorektikere samles på nettsider, blogg og ...
Mellom barken og veden? En studie av kommunikasjonsrådgivere i departmentene: mellom nyhetsmediene og politikerne 
Ørsal, Gro (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven undersøker hvilken rolle kommunikasjonsrådgivere i departementene har i dag i posisjonen mellom nyhetsmediene og politikerne. Studien bygger på intervjuer med kommunikasjonssjefer og kommunikasjonsrådgivere ...
Røyksignaler: En analyse av relasjoner mellom samfunnet og sigarettreklame fra J.L. Tiedemanns Tobaksfabrik 1914–1975. 
Engmark, Una Johanne (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne avhandlingen undersøker hvordan sigarettannonser fra J.L. Tiedemanns Tobaksfabrik responderte på endringer i det norske samfunnet – fra industrialiseringen av tobakksbransjen begynte tidlig på 1900-tallet til ...
Nordmenns forhold til engelsk fotball - en kvalitativ studie av symbiosen fotballjournalist og supporter. 
Aspaas, Erik Haugen (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Forholdet mellom det å være journalist og supporter er et hett, men noe uutforsket tema. Denne praktisk-teoretiske masteroppgaven gjør et forsøk på å kaste litt mer lys på problemstillingen. Den har sitt utspring i mitt ...
Tsai Ming-liangs ansikter- Auteuren, kunstfilmskaperen og multikunstneren 
Eggen, Helene (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Masteroppgaven Tsai Ming-liangs ansikter – Auteuren, kunstfilmskaperen og multikunstneren handler om Tsai Ming-liangs filmatiske univers, sett fra et auteur-, avant-garde-, kunst- og kunstfilmperspektiv. Den består av en ...
Klimajournalistikk i stormens øye. Journalistisk dekning av klimaendringer på Salomonøyene 
Isbrekken, Ane Teksum (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven tar for seg Salomonøyenes pressedekning av klimaendringer gjennom analyse av 140 artikler hentet fra to av landets nettaviser: Solomon Star og Solomon Times Online. Analysematerialet er hentet fra en periode ...
Veien mot VM: En praktisk og teoretisk tilnærming til hvorfor og hvordan virksomheter bør utnytte levende bilder for å påvirke sine omgivelser. 
Odden, Mathias (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven er en praktisk masteroppgave i medievitenskap. Dens formål er å finne ut hvordan virksomheter kan påvirke og overtale sine omgivelser ved å kommunisere gjennom levende bilder. Oppgaven knytter teori rundt ...
Radio og Internett – Utfordringer og flermedielle strategier i norsk radiobransje 
Lenngren, Andreas (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne studien er en del av en mastergrad ved Universitetet i Oslo. Tema for undersøkelsen er hvordan radiobransjen påvirkes og utfordres av ny digital teknologi, med særlig fokus på NRK P1 og P4 Radio Hele Norge. For å ...
Hvor er de digitale nabokjerringene? - En komparativ studie av ytringsmot i nettdebatt 
Korslien, Hansine (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Tittelen Hvor er de digitale nabokjerringene? henviser til en retorisk etterlysning av mennesker som tar til motmæle mot hatefulle ytringer i mørke kroker på Internett. Oppgaven belyser forhold for normen om å ta til ...
PR-stunt som kommunikasjonsform : En analyse av historisk utvikling, profesjonsetiske retningslinjer og definisjonsbehovet i PR-bransjen Restricted Access
Grindstad, Silje Fylken (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven undersøker PR-stunt i dagens kommunikasjonsbransje. PR-stunt som kommunikasjonsform benyttes av selskaper for å skape oppmerksomhet og blest rundt sitt budskap. For å belyse hvordan PR-stunt fungerer ...
Possibilities of Digital Holography in Norway Restricted Access
Pascual, Alvaro Daniel I (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
What are the possibilities of Digital Holography as a media innovation in Norway? To acknowledge the possibilities of Digital Holography (DH) and its simulations in the media involves an exploration on how new products ...
Blod, sverte og tårer : Journalisters etiske dilemmaer i møte med 22. juli 
Kjølstad, Maria (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
22. juli 2011 ble dagen vi aldri glemmer. Da bomben gikk av bak regjeringsblokken klokken 15:25:22 ble vi vitne til hendelser som har festet seg på netthinnen. Dette har mediene både skylden og takken for. Selv om de selv ...
Seinfeld om seg selv - forstått av andre – En studie av refleksivitet i møtet med datidas publikum 
Svennevig, Jørgen Haugerud (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne oppgaven handler om begrepet refleksivitet, og hvordan sesong fire av TV-serien Seinfeld kan forstås som en refleksiv tekst. Oppgaven drøfter begrepet refleksivitet i lys av hvordan en diskusjonsgruppe på internett ...
Krisekommunikasjon i sosiale medier. En analyse av SAS og Norwegians kommunikasjon på Facebook under askekrisen. Restricted Access
Stikbakke, Anne Mette (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Flere og flere virksomheter kommuniserer i dag med kunder og andre interessentgrupper via internett og sosiale medier. Facebooks tilrettelegging for dialog og relasjonsbygging gjør det mulig for virksomheter å kommunisere ...
FACERAPE- CYBERBULLYING OR INNOCENT FUN 
Brovig, Marit (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
In this master thesis I look at a phenomenon known as Facerape, Facerape is to take over somebody else s profile online on a social media without the owners knowledge or consent. My main research question was whether ...
Sosiale medier som arena for politisk lokalvalgkamp : En studie av Facebook og Twitter som kanal for politisk kommunikasjon ved kommunestyre- og fylkestingsvalget 2011 Restricted Access
Hage, Mari (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Temaet som behandles i denne oppgaven dreier seg om i hvilken grad og hvordan norske lokalpolitikere fra de sju største politiske partiene tar i bruk sosiale medier i politisk kommunikasjon. Masteroppgaven vil belyse ...
Mellom public service og servicejournalistikk : En studie av fjernsynsmagasinet Puls sett i lys av allmennkringkastingsoppdraget til NRK 
Frugård, Marcela (Master thesis / Masteroppgave, 2013)
Denne masteroppgaven undersøker utviklingen av fjernsynsmagasinet Puls sett i lys av allmennkringkastingsoppdraget til NRK. Prosjektet spør hvordan forbruker- og livsstilssemner blir transformert til populære og underholdende ...
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy
 

 

For students / employeesSubmit master thesisAccess to restricted material

Browse

All of DUOCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitles

For library staff

Login

Discover

Date Issued
2013 (56)
Document Type
Masteroppgave (56)
AuthorAanestad, Karianne Hellem (1)Alfsen, Ole Gunnar (1)Aspaas, Erik Haugen (1)Barli, Kathrine Sørlien (1)Birhane, Dario Tito Kverme (1)... View More
RSS Feeds
feedRSS 2.0
 
Responsible for this website 
University of Oslo Library


Contact Us 
duo-hjelp@ub.uio.no


Privacy policy