Abstract
I dei siste åra har det vore eit stadig aukande fokus på det som i IKT-bransjen kallast Cloud Computing. Eg har valt å studere korleis ein måtar denne teknologiske utviklinga knytt til Cloud Computing innan IKT tenesteyting/ konsulentverksemt.
Hovudproblemstillingaer: Korleis møter ein stor aktør innanfor IKT tenestyting den teknologiske utviklinga og nye måtar å nytte IKT teknologi hos sine kundar? Med andre ord vil eg sjå på innovasjon, læring og kunnskapsutvikling i eit føretak innan den næringa som ofte omtalast som kunnskapsintensiv forretnignsmessig tenestyting (KIFT) under radikale teknologiske endringar.
Oppgåva tar for seg den historiske utviklinga av IKT på eit generelt nivå, og fordjupar seg i teoriar knytt til innovasjon, læring og kunnskap.
Atea har tilsynelatande klart å finne ein god balanse mellom å holde seg oppdatert på dei nye teknologiane samstundes som dei klarar å halde organisasjonen stabil. Dette har resultert i at dei har fått ein god organisasjonskultur der dei tilsette trivast.